سخن روز /
تفاهم‌نامه همکاری مدیریت تعاون روستایی استان قزوین با مرکز مشاوره اسلامی سماح
1403/06/25

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و توسعه تعاملات و همکاری در ارائه خدمات فرهنگی، مذهبی، قرآنی و آموزشی و به منظور بهره گیری از ظرفیت های موجود؛ تفاهم‌نامه همکاری دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه تعاون روستایی استان قزوین با مرکز مشاوره اسلامی سماح حوزه علمیه استان قزوین منعقد شد.

حجت الاسلام و المسلمین معقول مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت تعاون روستایی استان قزوین هدف از منعقد کردن این تفاهم نامه را؛ توسعه تعاملات و همکاری های فرهنگی در ارائه خدمات مشاوره ای، فرهنگی، آموزشی و فنی تخصصی، همکاری مشترک در عملیاتی نمودن مطالبات مقام معظم رهبری، همکاری در توسعه و ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی و گسترش فضای امید و نشاط مومنانه عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به تعهدات مرکز مشاوره حوزه علمیه استان قزوین گفت: خدمات مشاوره فرهنگی و مذهبی با رویکرد اسلامی به پرسنل و خانواده ها، همکاری و مشارکت در برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش ها فرزندآوری، عفاف و حجاب، امید و نشاط و.... صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: این مرکز با بهره‌گیری از ترکیبی از اصول روانشناختی مدرن و آموزه‌های دینی اسلامی، به ارائه مشاوره فردی، خانواده و زوجین، جوانان، و مشاوره‌های معنوی می‌پردازد.

تعداد مشاهده خبر39 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal